پاکستان میں واپڈا کی نوکریاں 2022 آن لائن درخواست کریں Www.wapda.gov.pk کے ذریعے

featured image

پاکستان میں واپڈا کی نوکریاں 2022 ابھی ابھی اعلان کیا گیا ہے، اور یہ سوچنا شروع کرنے کا وقت ہے کہ آپ کس طرح درخواست دے سکتے ہیں! اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ کیا ہے۔ واپڈا نوکریاں 2022 ہیں، یہ پوسٹ آپ کو بنیادی معلومات فراہم کرے گی جس کی آپ کو ضرورت ہے، بشمول ملازمت کی تفصیل، فرائض اور ضروریات۔ ہم آپ کو یہ بھی بتائیں گے کہ کہاں تلاش کرنا ہے۔ واپڈا نوکریاں 2022 آن لائن تاکہ آپ اپنی درخواست پر فوراً کام شروع کر سکیں!

ہم نے آج کے جنگ اخبار سے واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی واپڈا جابز 2022 کے بارے میں سیکھا۔ ممکنہ درخواست دہندگان جو واپڈا ملازمت کے اشتہار کی تلاش کر رہے ہیں اس لنک پر کلک کریں۔ اگر آپ اس میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو براہ کرم اس پیج سے جڑے رہیں اور ہماری سوشل میڈیا پوسٹس پر اپ ڈیٹ رہیں۔ آپ اپنی مطلوبہ معلومات واپڈا کی آفیشل ویب سائٹ سے بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

پاکستان میں واپڈا کی نوکریاں 2022

واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی – واپڈا نوکریاں 2022

پوسٹ کیا گیا: 26 مئی 2022
ملازمت کا مقام: سارا پاکستان
تعلیم: ماسٹر، میٹرک، ریٹائرڈ افراد
آخری تاریخ: 05 جون 2022
آسامیاں: متعدد
شعبہ: واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی – واپڈا
ملازمت کا پتہ: ڈائریکٹوریٹ جنرل (رکروٹمنٹ) واپڈا، B-26، واپڈا ہاؤس، لاہور

واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی (واپڈا) ایک پاکستانی سرکاری یوٹیلیٹی کمپنی ہے۔ یہ 1957 میں پارلیمنٹ کے ایک ایکٹ کے ذریعہ ملک کی پانی کی فراہمی کی اسکیموں کی تعمیر اور دیکھ بھال کے ساتھ ساتھ برقی بجلی کی فراہمی کی اسکیموں کے آپریشن اور دیکھ بھال کے طریقہ کار کے طور پر قائم کیا گیا تھا۔

واپڈا 1990 تک پورے پاکستان میں بجلی کی پیداوار اور ترسیل کا ذمہ دار تھا جب اسے دو کمپنیوں میں تقسیم کر دیا گیا تھا یعنی واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی (واپڈا) پاور جنریشن اور ٹرانسمیشن سسٹم کی ذمہ دار تھی، جبکہ واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ کمپنی لمیٹڈ (واپمان) آپریشن کے لیے ذمہ دار تھی۔ بحالی کی خدمت.

حالیہ برسوں میں اس بات پر کچھ تنازعہ ہوا ہے کہ آیا واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی کی نجکاری کی جانی چاہیے یا نہیں۔ تاہم بہت کچھ بحث کا موضوع ہے.

خالی اسامیاں:

اہلیت کا معیار:

امیدواروں کے پاس BS/BSc یا کسی بھی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے گریجویشن ہونا ضروری ہے جس میں کم از کم 50% نشانات ہوں (45% محفوظ زمرے کے لیے)۔ 31 دسمبر 2022 تک عمر کی حد زیادہ سے زیادہ 28 سال ہے۔

دلچسپی رکھنے والے امیدوار آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ www.wapda.gov.pkاس سے پہلے 05 جون 2022، اور اپنی درخواستیں تمام مطلوبہ دستاویزات کی تصدیق شدہ کاپیوں کے ساتھ سیکرٹری (HRD)، واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی، لاہور کو درخواست جمع کرانے کی تاریخ کے 15 دنوں کے اندر بھیجیں۔ درخواست دہندگان کا انتخاب واپڈا ہاؤس لاہور میں ہونے والے انٹرویوز میں ان کی کارکردگی کی بنیاد پر خالصتاً میرٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

یا تو جنس اس بھرتی کے لیے درخواست دے سکتی ہے۔ بھرتی کے خصوصی کوٹے میں فاٹا، گلگت بلتستان، بلوچستان، خیبرپختونخوا، سندھ، پنجاب اور معذور افراد شامل ہیں۔ واپڈا کے ملازمتوں کے اشتہارات میں ان کوٹوں کی مختصر وضاحت کی گئی ہے۔

قانون گریجویٹس، گریجویشن، ایم بی اے / ماسٹر ڈگری ہولڈرز، میٹرک پاس، اور مسلح افواج کے ریٹائرڈ افراد اس بھرتی کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، جیسا کہ اشتہار میں بیان کیا گیا ہے، لیکن صرف اہل لوگ ہی درخواست دے سکتے ہیں۔

مزید سرکاری نوکریاں یہاں کلک کریں۔

واپڈا جابز 2022 کے لیے کیسے اپلائی کریں؟

امید مند اور اہل افراد اس سے درخواست فارم ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ www.wapda.gov.pk

دلچسپی رکھنے والے امیدوار اپنی درخواستیں پی ٹی ایس کی ویب سائٹ پر دستیاب ڈاؤن لوڈ کے قابل فارم پر جمع کرائیں۔

واپڈا کی ملازمتوں کے لیے درخواست دینے کے لیے، آپ کو سب سے پہلے نوکری کا درخواست فارم بھرنا ہوگا۔ اپنی ذاتی معلومات اور رابطے کی تفصیلات کو پُر کرنے کے بعد، دستیاب ملازمتوں میں سے ہر ایک کو غور سے پڑھیں اور ایک ایسا انتخاب کریں جو آپ کی مہارت اور پس منظر کے تجربے سے مماثل ہو۔

سب سے زیادہ مقبول عہدے مکینکس اور الیکٹریشن ہیں، لیکن سافٹ ویئر ڈویلپرز، کارپینٹرز، پروجیکٹ مینیجرز، گرافک ڈیزائنرز، آرکیٹیکٹس اور بہت سے دوسرے لوگوں کے لیے بھی کافی مواقع ہیں۔ ایک بار جب آپ ایک یا دو (یا تین!) پوزیشن کا فیصلہ کر لیتے ہیں، تو ہر صفحے کے نیچے جمع کرائیں پر کلک کریں۔ ایک بار جب آپ اپنا درخواست فارم کامیابی کے ساتھ جمع کر لیتے ہیں (آپ کو ایک ای میل تصدیق ملنی چاہیے)، اگر ضروری ہو تو آپ اضافی دستاویزات بھیج سکتے ہیں۔

پاکستان میں واپڈا کی نوکریاں 2022

پاکستان میں واپڈا کی نوکریاں 2022


پوسٹ کے ملاحظات:
0

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post
Jobs Alert To Get Latest Jobs Alerts
Join Our Facebook Page Join Over Facebook Page To Lastest Jobs Update And Notification